FAQ*s
Assortiment & product
Ik zou voor een uiteindelijke koop graag een voorbeeldproduct ontvangen. Is dat mogelijk?
Voorbeeldproducten sturen we u met plezier en gratis. Stuur daarvoor een korte e-mail naar enespack met het gewenste artikelnummer en uw postadres. Verder kunt u op de betreffende pagina met productdetails via de knop "Voorbeeldproduct bestellen" ook direct voorbeeldproducten van de gewenste artikelen aanvragen.
Ik heb nog vragen over een aantal producten. Is het mogelijk telefonisch advies te krijgen?
Ja, ons supportteam staat van maandag tot en met vrijdag van 8.30 - 20.00 uur telefonisch
voor u klaar op 32 470083717.
Ik mis bepaalde producten in uw assortiment.
We zijn dankbaar voor uw opmerkingen en horen uw wensen graag. Mogelijk kunnen we u vertellen bij welke partnerbedrijven u het verkrijgen kunt of we kunnen dankzij uw tip ons assortiment uitbreiden. Neem hiervoor liefst per telefoon of via de contactmail contact met ons op.
Tegoedbonnen & kortingen
Ik heb een tegoedbon-, kortings- of promotiecode ontvangen. Waar en hoe kan ik dit in de shop gebruiken?
Uw tegoedbon-, kortings- of promotiecode kunt u gebruiken bij het daarvoor bedoelde invoerveld in uw winkelmandje.
Kan ik meerdere tegoedbonnen of kortingscodes combineren?
Nee - per bestelling kan altijd maar een code worden gebruikt.
Geeft u verder nog kortingen op de prijzen in de online-shop?
Afhankelijk van de betreffende nettowaarde van uw bestelling in de shop geven we automatisch kortingen tot maximaal 5 procent. Bovendien wordt de prijs per stuk lager als u artikelen in een hogere verpakkings- of besteleenheid koopt - bijvoorbeeld dozen in plaats van verpakkingen. Als u buitengewoon veel nodig heeft, dan doen we u ook graag een individueel aanbod.
Verzending & levering
Kan de bestelling op een adres naar keuze geleverd worden?
Dat is geen enkel probleem. U kunt op weg naar de kassa een leveradres opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit adres blijft bewaard in uw klantaccount - u kunt er nog meer toevoegen en dit bij latere leveringen weer opnieuw gebruiken.
Mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd - hoe is de actuele status?
Heeft u al op de trackinglink naar de koerier geklikt, die we u met de verzendbevestiging gestuurd hebben? U vindt de trackinglink naar de koerier ook nog in uw klantaccount.
Of heeft u het betaaltype "Op rekening" gekozen - dan wachten we eerst uw betaling af en kunnen we aansluitend daarop verzenden.
Als artikelen bij hoge uitzondering op dat moment niet op voorraad zijn, dan informeren we u of schriftelijk per e-mail of we bellen u.
Kan er ook bij een afhaalpunt bezorgd worden?
Als u met een privé leveradres in onze shop bestelt, dan verloopt de verzending altijd met DPD. Als de privé klant niet bereikbaar is bij de eerste leverpoging, dan wordt het pakket afgegeven bij een DPD-afhaalpunt. U kunt het afhaalpunt ook direct met DPD afstemmen. Bij zakelijke klanten vinden maximaal drie leverpogingen plaats.
Ik heb de goederen heel dringend nodig - is een expreslevering mogelijk?
In principe is onze koerier DPD al behoorlijk snel - zodat bestellingen, die op werkdagen voor 14 uur bij ons binnenkomen, meestal binnen 1-2 dagen geleverd worden. Als het nog sneller moet, dan vragen we u kort contact op te nemen - we proberen dan een expreslevering voor een kleine meerprijs te organiseren.
Ik wil mijn nog niet geleverde bestelling annuleren - hoe kan ik dat doen?
Een annulering is alleen mogelijk zolang de goederen nog niet door ons aan de koerier overhandigd zijn. Als u wenst te annuleren, laat ons dit dan liefst onmiddellijk per e-mail weten.
Factuur & boekhouding
Ik heb geen factuur ontvangen. Hoe kan ik mijn factuur bekijken?
Als u geen factuur ontvangen heeft bij uw goederen of deze niet per post / e-mail op uw factuuradres gekregen heeft, dan kunt u deze ook altijd in uw klantaccount terugvinden.
Klachten & retourzending
Is een retourzending, danwel omruil van bestelde goederen mogelijk?
Als privé klant heeft u recht op 14 dagen bedenktijd en kunt u de goederen op eigen kosten naar ons terugsturen. Het is voor ons handig als u de reden van de retourzending opgeeft.
Als u een omruil wenst, dan kunt u de vervangende artikelen zelf nabestellen.
Als zakelijke klant heeft u alleen maar recht op teruggave als we foutieve of gebrekkige goederen geleverd hebben. In alle andere gevallen vragen we u om contact op te nemen om te bekijken of een teruggave uit coulance mogelijk is.
Let hierbij op het verloop van de terugzending, die in de volgende vraag en antwoord beschreven wordt.
Hoe moet ik handelen bij een retourzending?
Informeer ons alstublieft via een e-mail naar shop@papstar.de en noem kort de reden voor de geplande retourzending. Vanwege de hygiëne kunnen we alleen ongeopende verpakkingen accepteren.
Stuur uw retourzendingen naar:
Conpax B.V. / PAPSTAR
Linie 13
6678 6678 PK
Oosterhout (GLD)
en voeg een kopie van het leverbewijs of de factuur bij.
Na ontvangst van de retourzending maken we een factuurcorrectie (creditnota).
De geleverde artikelen zijn beschadigd. Wat moet ik doen?
Dat mag eigenlijk niet gebeuren. Daar nemen we de verantwoordelijkheid voor. Laat ons in dat geval weten - het beste via e-mail naar shop@papstar.nl - of u een vervangende levering of een creditnota wilt. In enkele gevallen is een foto van de beschadigde goederen of verpakking nuttig, zodat we het beter begrijpen en onze processen verder kunnen verbeteren.
Wie betaalt de verzendkosten voor de retourzending?
De koper draagt de kosten voor de retourzending - behalve als we foutieve of gebrekkige goederen geleverd hebben - dan betalen wij de kosten voor de retourzending.
In beide gevallen vragen we u om vooraf contact met ons op te nemen - zodat we een oplossing vinden die voor beide partijen optimaal is.
Stelt u ook een retoursticker ter beschikking?
Op dit moment kunnen we u nog geen retoursticker bieden.
Als u als privé klant gebruik maakt van uw bedenktijd, dan draagt u de kosten van de retourzending.
Waar stuur ik mijn retourzending naar toe en waarop moet ik dan letten?
Stuur uw retourzending alstublieft naar:
Conpax B.V. / PAPSTAR
Linie 13
6678 6678 PK
Oosterhout (GLD)
Voeg bij de retourzending alstublieft een kopie van het leverbewijs of de factuur bij.
Hoe snel wordt mijn geld terugbetaald?
Zodra uw retourzending bij ons in het magazijn aangekomen en gecontroleerd is, crediteren we u het bedrag direct - u ontvangt dan een zogenaamde factuurcorrectie (= creditnota).
De basisvoorwaarde daarvoor is natuurlijk de door u vooraf voldane betaling voor uw bestelling (bij betaaltype "vooruitbetaling" of "creditcard"). De terugbetaling kan dan tot maximaal 14 dagen duren. Als u het betaaltype "rekening" gekozen heeft, dan verzoeken we u het geretourneerde artikel op de rekening in mindering te brengen. Als u het bedrag toch al overgeboekt heeft, dan geeft u ons uw bankrekeningnummer door, zodat we de terugbetaling kunnen overboeken.
Newsletter & reclame
Wat moet ik doen als ik uw newsletter niet meer ontvangen wil?
U krijgt de newsletter alleen als u zich daarvoor aangemeld heeft op onze website. Als u de newsletter niet meer ontvangen wilt, gebruik dan de link om u af te melden onderaan de ontvangen newsletter of neem contact op met onze klantenservice.
Hygiëneregels in de gastronomie
Hoe kan ik mijn gasten een zo veilig en hygiënisch mogelijk bezoek in mijn restaurant garanderen?
In deze tijd van het coronavirus gelden bijzondere hygiënebeschermingsmaatregelen in de gastronomie. Naast een mond- en neuskap en het frequent reinigen van oppervlakken kan wegwerptafellinnen ook meehelpen om aan de voorwaarden en eisen van hygiënevoorschriften te voldoen. Onze aanbevelingen voor het toepassen van belangrijke hygiëneregels vindt u op deze pagina: 3 tips voor het toepassen van uw hygiëneconcept
- Service-Hotline
- Service
Ontvang een tegoedbon van 10%!Meld u aan voor de nieuwsbrief en bespaar 10% op uw volgende bestelling.Uw voordelen
- Exclusieve kortingen alleen voor nieuwsbriefabonnees
- Informatie over onderwerpen, trends en seizoensevenementen
- Informatie vooraf over nieuwe producten in het assortiment
Inschrijven* Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld. U kunt zich op elk moment afmelden.
Veilige betalingsmethoden
Veilige verzendmethoden
Sociale media
Klantenservice
E-Mail:
shop@papstar.nl
Telefoon: +31 (0)887 588 188
Maandag - vrijdag van 8.00 tot 17.00
Contact
- PAPSTAR GmbH
- Daimlerstraße 4-8
- DE 53925 Kall | Deutschland
Bedrijf
- Over Papstar
- Kwaliteit en Milieu
- Brochures
- Woordenlijst
- Impressum
- Algemene voorwaarden
- FAQs
Juridische informatie en service
- Privacyverklaring
- Instructies voor Retourneren
- Verzendkosten
- Prijzen en betaling
- Sitemap
- Instructies voor herroeping
Onze activiteiten
- Vanaf € 100 (netto) gratis verzending
- Levering in 1-3 werkdagen
- Kortingen tot 5%
- Speciale voorwaarden bij grote afname
- Bij bestelling tot 14.00, verzending nog dezelfde dag
- Snelle levering
- Kwaliteitsproducten - topmerken